V spolupráci s kresťanskými cirkvami a spoločenstvami, záujmom Scripture Union je približovať Božie slovo deťom, mladým ľuďom i rodinám a povzbudzovať ľudí každého veku k dennému stretávaniu sa s Bohom skrze Bibliu a modlitbu, takže môžu prísť k osobnej viere v nášho Pána Ježiša Krista, rásť a kresťansky dospievať, aby sa stali zodpovednými členmi cirkvi a služobníkmi tam, kde je to vo svete potrebné.

štvrtok 10. mája 2012

Potrebujem nápad!

Koľkokrát si, ako učiteľ, poviete nahlas vetu: "Potrebujem nápad!" Aj keď sa veľa nápadov dá nájsť na internete, sú chvíle, keď vás nič neosloví. Prednedávnom som to zažila. Pripraviť vhodnú ručnú prácu pre malé deti, ktoré ledva dovŕšili dva roky, je pre mňa veľká výzva. Buď je to niečo, čo musíte pripraviť vopred a potom striháte asi dve hodiny, alebo je to príliš náročné, že to urobia radšej mamičky, alebo je to príliš jednoduché, že to ani tie malé deti nezaujme. Ak pracujete s touto vekovou kategóriou, viete o čom hovorím.
Ale keď som sa nadránom zobudila s myšlienkou, že ale to, čo som pripravila, tieto bábätká naozaj nezvládnu, začala som horúčkovito rozmýšľať, čo mám k dispozícii okamžite, z čoho by som mohla improvizovať a bolo to ešte aj efektné. A mala to byť lienka
Výsledok prikladám na fotkách. materiál: obal na vajíčka, červený hodvábny papier, fixka, čierny papier, lepidlo, biela farbička.
Prečo to píšem? Ak máte podobné skúsenosti a niečo sa vám podarilo, podeľte sa s nami ostatnými. Napríklad na Pintereste, alebo na Facebooku, alebo tu v komentári.

Žiadne komentáre: